CAPEXUS

V pobočce Hello bank! si zahrajete ping pong i vyřídíte bankovní služby

O projektu

Hello bank! tak mění klasické pojetí a funkce bankovní pobočky. „V náročném zadání bylo nutné skloubit funkce otevřeného prostoru plného života s místem pro soukromá jednání. Celý návrh je založen na mobilním interiérovém vybavení, které je možno kdykoliv jednoduše přemístit či uskladnit. Díky tomu lze prostor flexibilně měnit – kdykoliv během dne či roku,“ doplňuje Bohatá.

Netypický vzhled i uspořádání nové bankovní pobočky vzešlo také z přání zaměstnanců i klientů banky. „Chtěli jsme mít hezké místo, kde se bude líbit nám, našim klientům i obchodním partnerům a budeme se tam rádi vracet. To se, myslím, povedlo. Banka není jen o kravatách a dobře padnoucích oblecích. Naopak i v ní pracují stejní lidé, jako jsou naši klienti, kteří si například rádi zahrají po práci ping pong,” vysvětluje Gabriela Pithartová, Brand and Customer Experience Director banky.

Dalším atypickým aspektem prostoru je viditelná přítomnost call centra a týmu osobních bankéřů. Díky skleněné příčce lze vidět práci zaměstnanců v reálném čase. Otevřená dispozice tak odráží hodnoty banky, která před svými klienty a veřejností nic neskrývá.

Filozofii otevřeného prostoru architektka podpořila i tím, že na místě nechala vzniknout samoobslužnou kavárnu. Tu mohou využít nejen zákazníci k občerstvení, ale také zaměstnanci pro neformální setkání.

CAPEXUS upravil i další podlaží budovy v ulici Karla Engliše, ve které sídlí kromě pobočky Hello bank! by Cetelem také vedení společnosti a téměř čtyři stovky zaměstnanců.

Hello bank! by Cetelem thus completely changes the classic concept and functions of the bank branch. "This challenging commission required combining the function of a lively open space with places for private meetings," Bohatá adds. "The layout is based on mobile interior features, which can be easily moved or stored any time as needed. As a result, the space can be flexibly changed at any time of the day or year."

The uncharacteristic appearance and arrangement of the new bank branch also emerged from the wishes of the bank's employees and clients. "We wanted to have a nice place that we and our clients and business partners would like and be happy to return to," explains Gabriela Pithartová, the bank's Brand and Customer Experience Director. "I think we have succeeded. A bank is not just about ties and well-fitting suits. On the contrary, the people working in it are the same as our clients, who for example like to play ping pong after work."

Another atypical aspect of the space is the visible presence of its call centre. Thanks to the glass partition, the employees can be seen working in real time. The open layout thus reflects the values of a bank that does not hide anything from its clients or from the public.

An example of how the architect supported the open space philosophy was the inclusion of a self-service coffee bar. It can be used by clients for refreshment or by employees for informal meetings.

CAPEXUS also prepared other floors of the building in Karla Engliše Street, where both the branch of the Hello bank! by Cetelem as well as the company's management and some 400 employees are located.

Autoři projektu

CAPEXUS, člen skupiny ČEZ ESCO, je předním hráčem na trhu komerčních interiérů. Více než 120 profesionálů, kteří se specializují na architekturu, design, workplace consultancy, stavební realizace, technologie budov a dodávku interiérů na klíč, vytvořilo od roku 2011 na trhu nové pracovní prostředí pro více než 500 firem od velkých korporací po mladé dynamické startupy. Ročně CAPEXUS realizuje více než 130 000 m2 prostor. CAPEXUS je zakládajícím členem Studio Alliance, které sdružuje přední evropské odborníky na pracovní prostředí.

Zobrazit profil

Související projekty

SPOJME SE

Rádi vám poradíme / Konzultujte s námi / Ptejte se

CAPEXUS

Moulíkova 1b
Praha 5, 150 00

www.capexus.cz/

Telefon: Zobrazit telefon

Email: Zobrazit email